Kart Hakkında
4/03/2014 tarih ve 28931 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı “Ücretsiz veya İndirimli Seyahat Kartları Yönetmeliği” doğrultusunda 65 yaşını doldurmuş kişiler tarafından alınabilir.
Şehir içi toplu taşıma hizmetlerinden ücretsiz olarak yararlanılır.
Bu karta sahip olabilmek için gerekli belgelerin temin edilmesi gerekmektedir.
Nasıl sahip olabilirim?
Gerekli Belgeler
Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı Fotokopisi
Başvurular şahsen yapılmalıdır.
Kart Ücreti
Kart ücreti hakkında bilgi sahibi olmak için "Ücret Tarifeleri" sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Vize İşlemleri
2 yılda bir olmak kaydı ile MalatyaKart Başvuru ve Danışma Merkezlerinden şahsen başvuru ile yapılabilir. Vize ücretleri hakkında bilgi sahibi olmak için "Ücret Tarifeleri" sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Çalıntı - Kaybolma veya Kırılma Durumunda
Herhangi bir sebeple çaldırılan, kaybedilen ve kırılan kişiselleştirilmiş seyahat kartları sahipleri MalatyaKart Başvuru ve Danışma Merkezlerine müracaat ettiklerinde eski kart otomatik olarak kullanım dışı bırakılarak, kişiselleştirilmiş yeni kart verilmektedir.
Arızalı Kart Durumunda
Arızalı kart yenileme sadece kullanıcı hatası olmayan arızalarda geçerlidir. Arızalı olan kart bakiyesi aktarılarak yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilir.
NOT: Kartların kaybolması veya çalınması durumunda 0422 502 2 502 nolu telefondan veya 0552 502 2 502 nolu Whatsapp numasından kimlik bilgilerinizi beyan ederek kartlarınızı kullanıma kapattrabilirsiniz.